3 ggr

Hej och inte god morgon
Trött som fan. Hade svårt att sova fredag - lördag men i natt hade grannarna fest och jag har sovit 2.30-6.00
Dödstrött
Jag ringde störningsjouren 3 ggr i går/natt
23.15
00.40
01.10
sista samtalet med dom bad jag dom kontakta polisen om det inte blev tyst.
Visst, det blev tyst på musiken och dunkandet men de satt och prata och gapa och senaste gången jag hörde dom var 2.30 men sen somnade jag ju 3 timmar och nu är det lugnt. (såklart)
På Måndag ska jag ringa förvaltaren igen.......  Dom ska ut eller så får dom erbjuda oss en annan lgh.
 
Saken med våra grannar är att dom stör jämt, dagtid oxo
Vi vet inte om dom är dumma i huvudet på riktigt men dom drar möbler, har sitt barnbarn som har upplopp i lägenheten, dunkar, skriker, kastar saker.
 
i onsdags förde dom liv 15.30-23, dunkande i ett
i Fredags så var det liv mellan 18-23
och i går från 10.00 på morgonen till 03.00 i natt
 
           // Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Fyfan hoppas ni bli av med dom snart!!

2015-11-30 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0