54 dagar

 
I dag är det 54 dagar kvar tills Max & Sandra åker till Asien
Det går fort nu.....
Dom har väl lite småsaker kvar att ordna som tex. ryggsäckar & 1 spruta till osv. Sen lite pengar fix mm.
Så jäkla avis på deras resa men samtidigt så glad för deras skull.
 
      Här är ett ställe dom ska besök
 
I dag måndag har jag inte så mycket att blogga om, hade hur mycket som helst att pula med på jobbet i dag men dagen gick fort
6 timmar sa swishalainen....
 
Nu har jag stek på spisen så det blir stek, gräddsås och potäter till middag.
 
Vad händer mer i veckan da ????
 
- jobb
- Jobba dag & kväll på onsdag
- utvecklingssamtal & dr med kalle på fredag morgon, det är avslutning på barnsidan när det gäller kalles ADHD och nu ska han över på vuxen sidan eftersom han fyller 18 i Januari, så då har man ett avslutningsmöte på barn sidan med hans dr.
Samma sak med utvecklingssamtalet, det här blir det sista innan han fyller 18, då behöver  jag inte följa med till skolan om kalle inte vill såklart.
- Till helgen ska jag flörta med gubben och be han putsa alla fönster så jag kan byta gardiner.
( det lutar åt julgardiner i köket)
 
 Mest tråkiga saker på To do list.........
 
  //  Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Ååå vad roligt att det börjar närma sig med resan! 😄

Haha apropå utvecklingssamtal under min skoltid. För mig var det motsatsen, mina föräldrar blev bara glada att dom slapp följa med på utvecklingssamtal när vi fyllde 18 haha... Dom hatade dom där samtalen!

Hoppas du får en braaa vecka!

Kraaaaaamar

Svar: Jag tycker det e intressant och höra lärarnas variation
Massa kranar
Maria Höglund

2015-11-02 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0