Black friday

Jag och Kalle åkte ner till Haninge c i morse för att kolla in black friday

Vi hittade inga bra saker på erbjudande
Kalle köpte en tröja, strumpor och toutch vantar 
Jag har gått och suktat på ett par skor hela veckan, jag vill verkligen ha dom men efter jag betalat räkningar i går så fanns det inga marginal till skor så jag hoppade det 👎
Jag köpte 2 julklappar istället för 400 kr 
Så nu är månaden inköp klara till nästa månad 
Tjoho va skoj 
Älkar att man får se lönen 2 dagar på kontot i allafall 👍

 Vi åt en lunch på Kina och hade en mysig förmiddag ihop 


      Alltid gidder på våra kort haha 



                    Lunch 
             Det satt fint fint 🍴🍴


             Min fina  lilleman ❤️

  Hoppas ni får en fin fredag / IA 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja mysigt med fredagar och helg. Då är man värd lite extra fett och godis hahahaha
Jag hittade en del pang-erbjudanden på nätet iaf idag på Black Friday. Klickade hem några julklappar. Alltid kul att fynda :)
Och vilken härlig tvist det blev i idol!!!! Tjohoooo vad glad jag blev!
Kram

Svar: Hörde det
Alla 3
Maria Höglund

2015-11-27 @ 22:43:23
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0