IMAX

Hallihallå

Kom precis hem från Solna och 
mall of Scandinavia ( MOS)
Herrejäklar va stort det var
Vi kanske såg 1 fjärdedel av hela köpcentrat 
Snyggt och lyxigt 
Jag skulle vilja gå där själv en hel dag utan stress 😍👍
Vi var där för att se på Bond på nya IMAX bion
Så jäkla grymt ljud och bild
Klart värt

Vi stötte även på Sandras pappa sandor och Sandras bror Kevin 
Kul 

         Här kommer lite bilder 




















       Filmen var klart sevärd

   En typisk Bond film
//  Maria ❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Ååå vad skoj!! Fint det ser ut! 😁

2015-11-15 @ 18:14:57
Postat av: Victoria

Jag måste ta mig till MoS någon dag. Tänkte vänta några dagar till så jag slipper värsta folkmassorna.

Svar: Det gör du klokt i
Kram Maria
Maria Höglund

2015-11-16 @ 11:47:08
URL: http://mittfinaliv.se
Postat av: Annsoh

Fina bilder! :D

2015-11-16 @ 12:10:59
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0