Kroppsarbete

Hallå
 
lång dag, satte mig i soffan nu vid 19 tiden.
 
I dag jobbade jag mer med kroppen än vad jag brukar göra, stackars axel...  HIHIHI
 
Jag sopade och gjorde snyggt vid garageinfarten och entrén
Jag började kratta gräset men våra järn krattor sög hästballe, så jag måste be chefen köpa en plasträffsa,
 
 
de 2 vi hade i Järn  rev upp hela gräset och allt fastnade på krattan , fick spunk efter 5 minuter.
Burit lite kartonger
Jag och min kollega Kattis dammsög och skurade hela villan, 3 plan förutom de boendes rum....
Det jobbiga i det hela var mitt klädval i dag, jag hade klätt på mig som satan och svettades ihjäl i min tjocka fleece tröja.
En bra dag
Sen vidare på alla måsten och nu slut som artist .......
 
     //  Love Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0