Påsen växer

                                     Tjo
              i dag såg jag en rolig bild på FB som jag snodde
 
 
 Den övre bilden var väl mindre rolig med allt socker, tänk alla risifrutti man gett barnen vid utflykter mm
rena rama sockerbomben, vaniljyogurten äter jag varje morgon.....
 Mitt socker intag är sjukt .........Inte konstigt att man ALDRIG går ner i vikt ......

Men bilden längst ner, det har jag aldrig tänkt på. Att påsarna bara blir större och större
  När jag var liten så var det påsen som det står 80 tal på som jag minns, det kanske rymdes godis för 30 kr i den påsen. Alldeles lagom faktiskt.
och då fick man mycket godis för 30 kr.   
 
       Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det är ju vidrigt hur mycket socker jag proppar i sig.. Fy fan alltså. Jag som älskar marmelad på mackorna tex, typ det värsta man kan gilla :/

2015-11-03 @ 22:30:38
URL: http://misstess.vimedbarn.ae
Postat av: susanas.blogg.se

jag såg också den bilden. helt sjukt!

Svar: A helt galet
Kram Maria
Maria Höglund

2015-11-04 @ 11:23:29
URL: http://susanas.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Heeeelt sjuuukt vad mycket socker man får i sig per dag! Intressanta bilder ändå, även om man kanske egentligen inte vill veta hahah...

Jag glömde namn på kommentaren i köpcenterinlägget, men det var bara jaaag :)

Kraaaam!

Svar: ok kram
Maria Höglund

2015-11-04 @ 20:54:19
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0