Utvecklingssamtalet

Nu sitter jag i cafet på riksäpplet och väntar in Kalle och bloggar medans 
Vi hade nämligen utvecklingssamtal kl 8.30-9 
Och vi har ett läkarbesök 10 så därimellan gick han på lektion och jag väntar i cafet !

Mötet/ samtalet gick jättebra 
Kalle ligger mycket bra till i skolan

En glad mamma !!!

Den här helgen måste Kalle plugga järnet bara för det är ett jättejobb på engelskan som ska in på måndag 
Tror Kalle känner sig lite stressad , ni vet hur det är
Han har haft 2 månader på sig för att det är ett  så stor inlämnings projekt 
Men självklart ska lilleman göra det sista veckan 

Hm ,,,,,


  Våra gamla lokaler på äpplet står fortfarande tomma 


             Cafet 

//  love  Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Haha precis sådär var jag i skolan också, jag sköt upp ALLT till sista dagarna! 😂

2015-11-06 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0