Hemma hos

Från 13 tiden i dag har jag hängt hemma hos inger
Supermysigt 
Vi var ute med hundarna
Pratade massor
Lagade middag ihop
Lagade efterrätt ihop 
Åt en jäkla massa
Kolla lite tv innan hon körde hem mig
En Super skön kväll ❤️❤️❤️


        Hemma hos inger 


  Jag köpte rosor och lite godis till I


Vackra mario , det gick jättebra med hundarna ❤️



 Sen lagade inger en jättegod räkgryta
Jag assisterade , skalade räkor och sallad mm medans jag titta och lärde mig en ny rätt 🍴🍴


     Räkgryta med Jasmine ris 



Sen gjorde vi en gudomlig äppelpaj med vaniljvisp 



       Tack för en kanon dag /  IA 







Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Så trevligt! :)

2015-10-30 @ 08:35:20
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0