Inget flyter

I dag är det en sån dag då allt går åt fanders.
Jag lovade Kalle att jag skulle ta hans nya jogging byxor och byta till annat märke i dag när jag åkte till Handen
Jag bytte till annat märke och stil men dom     GILLADES INTE
Han hade sett ett par jeans som han ville köpa för sin lön och bad mig kolla i dag när jag var i Handen, Jag hittade dom och köpte dom åt honom men DET VAR FEL BYXA (ej stretch) och fel färg dessutom     FEL FEL
 
Sen köpte jag en ljusslinga på Clas Olsson, när jag kom hem var en lampa trasig.    SUCK
 
Jag skulle hjälpa Sandra och sälja sina Jonny Bulls stövlar , köparen skulle komma hit efter 16 så jag ställde klockan på 16 för jag la mig och vila, då visade det sig att hon kom tidigare och jag missade henne med någon minut och dojorna var ej sålda.  FAN......
 
Usch vad jag hatar såna här dagar, vad ska mer gå fel....
i kväll har jag tvättstugan och sen börjar en ny arbetsvecka.
 
      Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Ajdå! Alla dagar blir inte så där bra! :/

2015-10-18 @ 17:08:59
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0