Massage

Jag älskar mina massage timmar
Blir typ flummig och skön i hela kroppen efteråt 
Nu har jag precis duschat av mig oljan och det är dags för middag
Undra hur många kg man gått upp den här veckan 🍴🍴🍺🍺

Dagen ser ut så här
Frukost
Stranden
Öl 
Öl
Lunch 
Sova
Massage
Öl 
Öl 
Middag
Öl 
Öl 
Sova

Fasiken,  man förbränner typ nada 
Jo förresten, jag går ca 4-5 km på stranden varje dag men skulle behöva gå 4 mil om jag ska förbränna maten & alkoholen 

Haha  men vad gör det om 50 år 😍😍
Puss på er alla 
😍😍😍

  Nu sitter jag på balkongen och bloggar
Kvälls vy 💋💋

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Preciiis, vad gör det om 50 år! 😉😉 Bättre att njuta för stunden när man verkligen är på ett ställe man kan njuta på! 😃


Svar: Tack ❤️❤️❤️❤️
Maria Höglund

2015-10-09 @ 21:27:38
Postat av: Annica

Tänk inte på det nu. Njut i nuet! ❤️

2015-10-09 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0