Tyskand

En galen Torsdag men rolig
Först åkte jag till Ikea för att handla lite till jobbet, jag skulle ju inte handla något till mig men det vart en hallmatta och skålar .
Sen åkte jag hem för att ta ut Sune och sen vidare på ett möte.
När jag kom hem vart det lite mecka innan våra släktingar från Tyskland kom hit.
Älsklingens kusin GITTE är här i Sverige sen i Tisdags med sin man och deras 2 barn.
Dom bor i farmor och farfars uthyrnings lgh som tillhör deras  fastigheten, perfekt när man får gäster...
I dag besökte dom oss och Preben och i morgon besöker dom de andra bröderna Ove och Björne
Kul att träffa dom och att Kalle fick träffa sina sysslingar (dom pratade tyska & engelska)
Tyvärr missade max dom för han har föräldramöten hela kvällen och dom åkte precis vidare till P.
Så himla skoj att träffa Gitte igen , hon är en underbar människa. Hon pratar mest danska och tyska men förstår och pratar lite svenska.
 
Jag har inte kunnat ta några bilder då min telefon lägger av titt som tätt.
Men en smiley gubbe vet ju alla hur den ser ut så den får symbolisera min Torsdag.
I morgon ska jag åka till stan med min brukare som jag är kontaktperson till
Full rulle, ser fram emot en lugn helg ( I Hope)
Om ni vill nå mig så gör ni det säkrast på Messenger
 
      puss på er / Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0