16/9


Fy fan vilken natt & dag
Fick vara vaken mellan 01-4 pga av livrädd hund  (åskan) 
Jag Somnade tillslut innan min kl ringde 6.00
Dödstrött 
Ni vet att jag klagat sista tiden om att jag är sjukt trött ( klagar jämt) 
I dag var det värre än värst, döds trött, den värsta huvudvärken man kan tänka sig och sån jäkla värk i armar. Axlar och nacke 
Vettefan vad det är med mig just nu 😒😒
Men jag har kämpat på ändå med 2 tramadol och en migrän tablett , just nu gör jag inte kungens skit 

   I dag gjorde jag paprikabiffar till middag med sås och potatis 


   Nu ladda batterier tills i morgon
Då är målet att bli klar med aug högen på jobbet 
 
     Hoppas ni mår ok ?
 Kram  Maria 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Stackars vovve! :/

2015-09-17 @ 06:38:52
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0