Före och efter

När jag kom hem från Nacka så tog jag tag i plätten
Jag ville göra om där tills på fredag då mamma kommer

I dag var det perfekt väder för det, i morgon ska det regna och sen jobbar man hela veckan så det var skönt att få det gjort i dag 
😀
Jag hade nämligen matbordet ute på gräsmattan och rotting möblerna inne på balkongsdelen 
Men jag ville ha tvärtom eftersom vi ska sitta ute på fredag och äta kräftor, det blir varmare och mysigare på altan delen  och lättare att äta vid matbordet 

         Sagt & gjort       FÖRE :


         Balkongdelen 


                 Matbordet 




                     EFTER :



      Matbordet   Inne på   Balkong 


          Rotting möbler  på gräset


                  Gräset  klippt  




                     Utifrån 

Vill åka till rusta i morgon för att hitta någon fin ljusslinga till balkongen 
Typ  bollar , helst solcells lampor

     Hoppas ni får en fin lördag / IA 


Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Fint det blev! 😃

2015-09-07 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0