Hallo there


      Hur  mår ni ?

Jag mår ju sådär så i dag bestämde jag mig för att tänka på mig själv
Jag åkte ner till bot & bättring 
Mitt favorit thai hak och tog en skön Tai massage 
Jag har ju så jäkla ont i mina armar. Axlar, nacke och huvud ( vissa dagar) 
En timmes olje massage satt fint 


    Jag hade sjukt mycket knutar som hon masserade bort ( smärtsamt ) 
Nu är jag mör men skön 
Sen gick jag till Apoteket och köpte diclofenak 
För inflammation 
Måste pröva något för smärtorna i axlar & armar, kan fan inte sova på nätterna längre 💤💤


Eftersom vi har sånt jäkla skit väder blåst & rusk så kommer jag inte göra ett smack i helgen
Jag vill bara vila, äta gott och gå runt i min one piece och titta på bra filmer 

   Önskar er en fin fredag / love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0