Helgen slut

 
 Vart tog den här helgen vägen ?
 
En bra Fredag men en sämre lördag och en riktig jävla skit Söndag
Jag har ont i magen och i huvudet efter all gråt.
I morgon är det jobb igen.
Eftersom jag bara har sovit 1 timme på 36 timmar så ska jag lägga mig tidigt i kväll, Jag ska ta en promenad med Sune vid 20.30 tiden, sen ta en dusch och krypa ner i mina rena lakan.
 
 
Dagen äckligaste::
 
När jag var på citygross i dag såg jag en kille som petade sig i örat, när han tog ur fingret så satt det en klump med öronvax på fingret, han tittade på den och stoppade den i munnen, Nä jag skämtar inte
Jag höll på att spy.....
 
   Med det sagt/skrivet så säger jag god Natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0