Home

            
            Hola
 
Hur mår ni blogg vänner ?
 
Jag är hemma i Haninge igen. När jag kom hem vart det lite fix innan vi åkte till rusta och laddade med massa måste ha saker, schampo, balsam, Dusch krämer, tvättmedel,  sköljmedel, toapapper, diskmaskins tabletter, tandkräm, strumpor, mm
 
  Nu är det klart.....
 
Vi skulle  bunkra lite på Ica Maxi också MEN när jag såg kön in mot parkeringen och när hela parkeringsplatsen var full med bilar så vände vi,     Jag åker och handlar i morgon bitti istället.
Lönings helg = hysteriskt....   tänk om  jag kunde  få Ica Maxis dagskassa i dag......Det Vore något.....
 
Annars da, I kväll blir det chill.
 
Om en vecka åker vi mot varmare breddgrader och jag kan ärligt säga att behovet av att komma bort från ALLT har aldrig varit mer önskvärt. Jag är slut på energi och ont i kroppen och behöver ladda ALLA mina energi depåer.
 
                    Va rädda om er //  IA
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0