Ledsen

I dag är jag väldigt ledsen
Vi har haft en helvetes natt
Åska och blixtrar från 22.00 till 06.00
Sune är totalt skräckslagen
Jag har sovit 1 timme i natt
Jag är totalt utmattad av natten och av alla min känslor 
 
Det blir som en jävla käftsmäll varje gång detta händer
Och snart närmar vi oss juletid med raketer och smällare
Jag orkar verkligen inte se Sune så här rädd
 
Det smärtar
Jag har veterinärens sista ord på näthinnan (detta sa han innan förra nyåret 201-2015)
 
- Om inte medicinerna hjälper 
( antidepressiva ) ( lugnade valium) så måste vi överväga att ta bort honom
 
Usch /  jag klarar inte av det 😒😒
Vad fasiken ska jag göra
Jag måste egentligen tänka på Sune
 
Till saken hör att hela familjen kommer gå sönder
Max har redan sagt med elak ton att om jag tar bort Sune så kommer han aldrig prata med mig mer
Tack för den
Det gör ju saken ännu lättare 
 
Jag är helt förkrossad och helt slut 
Gråtit hela morgonen
Både hemma och på bussen till jobbet
Tårarna bara kommer
Kan inte tänka mig ett liv utan Sune 
 

         Älskar   Dig    Min     Vackra 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Stackars liten :(

Jag hoppas verkligen att något lugnande hjälper! :(

2015-09-06 @ 14:52:18
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Usch va jobbigt :( Hoppas verkligen att medicinen hjälper. Som du säger dock måste man tänka på vad som.är bäst för Sune och Max är en vuxen människa och kommer förstå

Svar: Ingen medicin hjälper
😒😍
Maria Höglund

2015-09-06 @ 16:46:43
Postat av: Medberoendee

Usch usch usch... Jag lider verkligen med dig och er... 😟
Du kanske svarat på detta förut, men har han alltid reagerat så, sedan valp, eller har skräcken och paniken kommer på senare år?
Måååånga kramar till dig!

Svar: Den kom när han var 2 år
Han var själv hemma när blixt och åska slog ner när han var 2
Kram
Maria Höglund

2015-09-07 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0