Min dag

En bra dag i dag men massa samtal & sms plus läkarbesök inkl lite stress
Men jag jobbar bäst när det finns att göra 
Känner mig behagligt trött just nu 

I dag dog min telefon ingen när jag jobbar mobilt
Så störande 
Så jag sprang in på nya butiken i Haninge c
TGR
Och köpte en mobil laddare som jag alltid kan ha i väskan
👍👍👍
Tänkt på det länge men inte tyckt
Jag har haft råd med en laddare 
Men Sandra sa att TGR hade laddare för 70 kr
Så jag köpte äntligen en egen att ha med mig 



Hittade även en fin tyg väska för 20 kr



Man kan hitta sjukt mycket skoj inne i den butiken 

Hoppas ni får en fin kväll 
Snart ska jag se mat Tina 

Kramiz Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0