Uppskattad

I dag fick jag detta mail av min chef på kommunen
 
Bra jobbat , du sköter verkligen ditt uppdrag bra. Får ........ att må bra och ....... ser framemot era träffar. Toppen om du vill ta ett uppdrag till. Ha en riktigt trevlig helg !
 
 
Kul att man blir uppskattad för jobbet man gör, man växer lite som person.....
 
Max fick oxo ett superfint mail av en förälder som även Max chef fick så vid förra personalmötet så fick Max jätte mycket beröm.
Super roligt
Jag ska se om jag får lägga upp det fina mailet här utan att det  visar några namn eftersom Max har sekretess.
Ska fråga.
 
      Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Ååå vad roligt! Kul med lite pepp och bekräftelse! 😊

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2015-09-07 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0