2/4 + födelsedagar

                       
   SUNE MED MATTES PONCHO OCH GLAJJER....
 
Först vill jag säga Grattis till Kattis (min kollega) som fyller år idag, hoppas din dag blir toppen.
kram fina...
 
Har precis tagit en liten promenad, jag måste försöka jobba upp min kondis . Flåset är sämst igen...
I dag blir det chill hemma på fm och sen ska jag till syrran efter 14 och fira Nova. Om jag har tur så  träffar jag brorsan & Sussi en stund också då dom skulle komma en stund efter ett annat kalas dom skulle på.
 
Blir en trevlig dag med familjen  (mamma saknas)
Önskar er en fin Lördag // IA
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kattis

tack sötnos <3

Svar: ❤️
Maria Höglund

2016-04-02 @ 18:55:51
Postat av: Medberoendee

Åå vad fina cupcakes! 😅
Haha alltså ovanligt många som fyller år just nu känns det som! 😂

Svar: många som ligger på sommaren hahahahakram
Maria Höglund

2016-04-03 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0