5 April

Tjo vänner.
klockan är redan 18.20
Jag har jobbat på 2 jobb i dag. kom hem för en stund sen.
På FT var det full rulle med telefon samtal, planering, mail, semesterplanering, ny ungdom, fix i trädgården, bakning och städning. Vi hann  fika saft och bulle också. I går kväll hade dom bakat goda bullar och i dag vart det kladdkaka.
                        En bra dag.
 
Efter jobb 1 så lämnade jag Sune hemma och drog vidare på KP uppdrag.
 
   Nu har jag fixat middag, Det blev köttfärsbiffar i kantarellsås och klyftpotatis.
 
  Tisdags middagen = hittade massa köttfärs i frysen,
    jag fick ihop 17 köttfärsbiffar
 
 Här kommer lite bilder från dagen, tack alla ungdomar & kollegor för ett bra jobb i dag.
 
         Klippt ner alla buskar/träd längst staketet
 
                               Duktiga medarbetare, tummen upp
 
         Vi eldar upp allt skit i plåt tunnan som Bosse fixat.
 
                          Städ & fix i lokalen
 
Om några dagar kommer vår entré bli klar , då får det bli storstädning i huset efter
allt byggdamm och sand mm, det börjar ta form.
    Vi fick härligt väder i dag, det gillas
 
       Nu ska jag andas lite // Ha det bäst
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Fan att man är född med 0 karaktär då!! Herregud jag har ätit kaka efter kaka idag.. Skäms nästan!
I morgon blir det bara luft och vatten för mig haha
Ha en fin kväll! Kram

Svar: Haha
Maria Höglund

2016-04-05 @ 21:19:03
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0