Bak, Dalarö & Kalops

Hej fredag kväll och hej på er ❤️
Segat hemma hela dan, hostan från helvetet och väldigt trött men rastlöshetens morsa kryper i mig och jag fick för mig att baka Kattis 
( min kollega) recept på hennes kärleksmums 

Dom vart as goda och vart mer än godkända av alla i familjen ( Sandra är i väg så jag har lagt undan till henne)




     Det var faktiskt väldigt lätt 👍

 Till middag gjorde jag kalops , jag hade grytbitar i frysen och jag tycker det funkar bra till kalops, egentligen ska det vara högrev . 
Kokades med Massa morötter mm och  serveras med potäter och rödbetor 
    Mumma


 Kalle lilleman Höglund har jobbat i dag 
Han jobbar ju på Dalarö macken , han började där förra hösten men det har varit väldigt lugnt ett tag men nu börjar han igen då båt säsongen sakta drar igång 
Han kommer jobba varannan helg fram till sommarlovet och sen blir det sommarjobb nästan hela lovet 
I kväll slutade han 20.00 och H skulle hämta honom , jag hakade på för att få lämna hemmet en stund, älskar Dalarö 



        Kalles jobb




     Plutten var såklart med ❤️❤️❤️
//  love & peace Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0