Bra dag, Happy Mom och god vän.

Hej på er
Som ni läst i tidigare inlägg så är jag en glad mamma i dag.
Happy mom in English hahahahaha....
 
I dag har jag jobbat, varit hos dr och varit på möte. Jag hann även träffa bästa Pamela på sen lunch, vi njöt av en glass i solen.
Det e så kul att dra massa minnen och snacka massa strunt med henne som vi missat sen vi sågs sist.
Sötis ........
 
 
   Vi har bestämt date snart igen, sen ska Pamela hjälpa mig med håret i Maj och lite andra planer....
    Kul........
 Fan , jag se ut som ett russin på bröstet, här ser man att man åldras... hihihih
 
 
        Här kommer 3 bilder från Max & Sandras nya kök.
 
 
         Ugnen på högre nivå. Me like
 
 Parkett i alla rum, alla garderober har skjutdörrar med glas och värme i toa golvet
 stor balkong och regn dusch och diskmaskin mm.
 
      Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0