Flängt, Tack Farmor & Farfar & korvar

 
       Hej mina blogg läsare, hoppas ni mår fint.
 
Vad hände med lördagen ? Klockan är 19.22 och vi satte oss för en stund sen.
Vi har flängt hit & dit
 
Vi började morgonen med att väcka Kalle för en PW, vi tog en promenad på 1,10 tim.
Jätte Skönt ute....
 
När vi kom hem så vart det dusch innan vi drog mot Nacka, vi åkte hem till Farmor & Farfar (barnens)
Vi satt och surra en stund om ditten & datten.
Jag frågade
  om dom ev. hade en stekpanna övers till M&S
och det slutade med att vi fick en slant av dom för att handla lite saker till M & S som inflyttningspresent och sen fick vi 2 st. dubbla våffeljärn och en juice maskin.
 
          Vi åkte till rusta för att köpa deras saker och det vart det här
 
                                    M & S saker =     Tack G & J.......
 Det blev en stekpanna, kastrull och en ny elvisp + lite bra att ha saker till boendet.
 
Vi har varit i :
 
Nacka
rusta
Haninge C
Apoteket
Ica
AA  ni förstår hur dagen varit, fladdrat hit & dit, mysigt och fått några saker på TO DO list fixat oxo.
 
                          Mitt våffeljärn. Tack G & J......
 
sen fick jag en present av H i dag oxo, Jag har tydligen varit en snäll tjej (som vanligt)
 
        Dagcreme och ett olje serum att lägga under dagkrämen
                                 Tack Skatt ( me Love You)
 
Nu ska vi äta middag, Gissa Vad ?????
Kooooooooorv Igen
Ja Ja vad e en bal på slottet ?
 
     Den här månaden slår nog rekordet i korvätardagar....
      Det är därför jag skiter skitkorvar (hihihi)
 //  Love Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag skulle kunna äta korv nästan varenda dag😜 Är en korvälskare😛

Svar: A det e ju väldans gott.....och billigt
Maria Höglund

2016-04-23 @ 21:06:06
Postat av: Medberoendee

Önskar att jag va lika duktig på att ta promenader.... Duktiga ni är 👍😊😊

2016-04-24 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0