FULLBOKAD

Jag blir stressad av pluppar i min almanacka, hahaha
och nu djävlar e det fullt.
Jag gick igenom den i dag för att ha lite koll och ser då att min första lediga helg är 2+3 Juli
helt galet...
Fast jag är inte uppbokad på något den 11+12 juni men jag räkna den som upptagen då jag måste typ andas.
 
Det är Bla. mycket fester
vårfest hos brorsan
mamma kommer till sthlm 5 dagar
Altanmingel hos Kia & Rickard
min födelsedag
Göteborg & Iron maiden
midsommar på Värmdö
mm mm.
10-12 Juni  BARA VARA ENSAM.....HAHAHAHA
 
årets fest blir nog Kia och Rickards bröllop den 13/8.......
 
  
 
                                     Tjoho   för Partej
 
                                           // Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Kuul med mycket att göra ändå! 😊 När åker du till Göteborg haha?? Jag tänkte dra dit nån helg dom närmsta två månaderna 😁

Svar: Jag åker den 17/6
Fred- lördag
Maria Höglund

2016-04-24 @ 15:41:28
Postat av: Therese

Ja kul med planer ju din lilla fest-prisse haha ❤️

2016-04-24 @ 17:18:07
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0