jobb, mil och bowling.

Jaaaaaa, jag e klar med semesterplaneringen och sommar schemat för personalen 2016.
 
En bra dag på jobbet, men för att hinna med mina papper måste jag stänga kontorsdörren för att jobba ostört,
 i dag gav det resultat då jag hann med en massa, jag hann även byta några ord med The Boss och Kattis.
 
I dag har jag promenerat 1,3 mil + bowlat 1 timme, behöver jag säga att jag e mör... Jag e helt körd i kroppen nu.
min svank efter bowlingen hahaha går som en 90 åring.
 
Jag hade mitt KP uppdrag på eftermiddagen och nyss hem, vi var och åt och Bowlade.
 
  En bra dag men den är inte slut än, nu tvättstugan och lite krubb.
   // Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0