Lite blandat inlägg

Bra dag på jobbet, allt flöt på
Till lunch gjorde vi pizzor med gottit pålägg & extra ost🍴🍴
Pulat & donat och suttit i telefonkö med Skatteverket 
DU HAR PLATS 479 KÖN
Tjoho för det .....
 
I går lyckades vi sälja våra fälgar/ däck så i dag kände jag mig lite rik, firade min kollega lite. Köpte kladd kaka och en liten present , grattis i efterskott 🍰
 



  Pizza till lunch och massa fika 
  Det kostar att ligga på top 
   Hahaha , det blir vassen i sommar som Terese brukar uttrycka sig 👍👍
 
På hemmafronten händer det mycket just nu
Både roliga och jobbiga saker men jag försöker hålla huvudet högt och vara positiv
Jag hoppas alla motgångar vänder snart och jag hoppas det roliga sakerna snart överväger det jobbiga, nu känns allt lite extra tungt 
Och när jag blir neråt så blir jag mindre motiverad på att försöka vara nyttig
Men efter regn kommer solsken☀️☀️☀️
 
Nu tvättstugan och tömma diskmaskin 
I kväll måste jag ta ett bad och köra fix från top till tå
Rakning, fötter, ansiktsskrubb mm
 
     Massa kramar // IA 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Oooj haha hur jävla många timmar fick du sitta i den där telefonkön?? 😳

Efter regn kommer solsken ja, så tänker jag aaaalltid när det är jobbigt! Och hoppas det verkligen vänder för dig snart, vad det nu är!
Kraaaaamar till dig! 💕

Svar: det tog ca 1 timme det var 100 handläggare kram & tack
Maria Höglund

2016-04-06 @ 20:14:13
Postat av: Therese

Haha ja det blir trångt i vassen i år haha
Gud vad gott det såg ut!
Det är ju Lill-lördag idag iaf till vårt försvar haha kram

Svar: precis (blink)
Maria Höglund

2016-04-06 @ 20:56:43
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0