Målaren ringde

Hey
I dag ringde målaren , Jaaaaa
På måndag/Tisdag kör dom igång med mitt sovrum.
Äntligen får jag allt fixat som var trasigt & fult när vi flyttade in.
 
mitt sovrum töms ju i morgon och jag väntar att flytta in där tills tapetseringen är klar, sen ska mitt kök (ena väggen) målas.
Ska bli Nice.
Jag får förmodligen tapet prover i morgon men det är nog tristare än tristast eftersom det ska vara Billigt för förvaltaren men det blir bättre än det jag har nu.
Jag vill ha i grå ton eller grön ton tror jag.
 
                              Så här fult är det nu
 

                 Fondvägg VS randig ful tapet
 
                        På andra sidan
 
  Randig tapet VS  målad halv vägg som var full med ritade gubbar förut
Det var förra hyresgästens ungar som hade klottrat på väggen
 
       Väldigt skönt att få det fräscht.
            Go Kväll Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0