Middag / lövbiffrullader

Hej och go kväll 
I dag gjorde jag lövbiffsrullader här hemma, 
Jag tog det jag hade hemma 🍴

Jag börjar med att hälla i vispgrädde ( 5dl) i en kastrull tillsammans med en halv tub tomatpuré och 2 köttbuljongtärningar Och låter det få ett uppkok med salt & peppar 

Sen gör jag ruladerna 

Lövbiff
Bacon 
Och i dag riven ost ( för det var det jag hade) 
Lite salt & peppar
Se bild 


Sen bryner jag ruladerna och lägger i grädden 



Tar även skyn från stekpannan och häller i 
Små kokar i ca 20 min och reder av 

Serverar med pressad potatis 
Eller ris 


        Mums mums 🍴🍴
Tips / jag tycker alltid maten blir godare om den får stå några timmar innan servering , helst ett dygn innan då blir smaken som bäst 
❤️❤️❤️Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0