Min måndag

Hej 
Måndagen sprang i väg, jag satte mig precis i soffan !
En bra dag på jobbet förutom att det är så  äckligt snuskigt skitigt överallt 😒😒

Från och med i morgon ska jag handla med mig min egna frukost och lunch 

Jag vill inte ta det som kommer från kylen och köket då allt är väldigt ohygieniskt 
det är geggigt och snuskigt , jag vill inte ens arbeta med frukost/mat på bänkarna då det är snuskigt 
I morse trodde jag någon hade lagt en spya i diskhon men det var bara massa matrester 
Nu ska jag ha mitt eget i kylen och tillaga min frukost mm på kontoret 
Då slipper jag störa mig på det också 👍👍

I kväll blir det lugnt , jag har varit vaken sen 5.20 så jag är lite trött 

  Ha en fin kväll // IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0