Orolig vän

Hej sötisar.
 
Jag känner mig orolig för min vän P
hon är totalt spårlöst försvunnen, uppslukad
 
Vi sågs i Haninge C för 10 dagar sen, Vi bestämde att vi skulle ha middag hemma hos henne och T i morgon, Lördag den 23:e
Något som vi båda såg fram emot....
Vi hade tom. bestämt vad vi båda skulle stå för på middagen, Dom för middag och vi för efterrätt..
 
Hon bor där H jobbar och hon brukar heja på H Ibland när hon går förbi.
 
Men nu är hon totalt borta ???????
 
Jag har sms:at och ringt henne sen i söndag för att dels fråga om hennes exakta adress och vilken tid vi skulle ses i morgon.
Hon svarar alltid på mina sms men det kan ta någon dag men aldrig 6 dagar och speciellt inte när vi har något inbokat.
 
Men nu svarar hon inte alls och H har inte sett till henne i trakterna där hon bor. DETTA ÄR JÄTTESKUMT och jag är uppriktigt orolig...
 
Så jag hoppas hon hör av sig snart men jag räknar inte med att vi ska ses  morgon kväll..
Jättetråkigt men viktigaste av allt är att hon är ok.........
 
 
 

       Gammal bild på oss / P= Hör av dig när och om du ser detta !!!!!
                                 Love IA
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Obehagligt ju. Hoppas hon är ok 💖

2016-04-23 @ 08:55:44
Postat av: Medberoendee

Meeeen guuuud vad läskigt... Hoppas hon hör av sig snart!

Svar: A det hoppas jag med
Maria Höglund

2016-04-24 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0