Torsdag 14/4

Snart har halva April gått oxo.
Herregud.
 
I dag vart det jobb och träff med en f.d.. ungdom.... Kul
 
När jag kom hem så små pulade jag lite, jag plockade ihop lite till M & S som dom kan behöva första tiden i lägenheten, ni vet sånt som man kanske inte köper det första man gör,  disktrasa, toapapper, kryddor, baksaker mm.
sen har ju Sandra en del saker här som ska följa med dom hem till nya boet som tavlor, fruktskål, tekoppar, skärbrädor mm.
 
När jag var klar med det så bakade jag en kaka till H som han ska ta med sig till arbetskompisarna i morgon,
fredags fika och sen lagade jag middag, I dag blev det korv i ugn med hemmagjord mos
 
 
           Jäkla Kattis som lärt mig baka kaka........
 

                          Kokar massa potatis till moset
 
 
     Korv med röra på bostongurka, lök och rödbetor, därav den rosa färgen
      såsen är gjord på grädde blandat med chilisås
 

                        Chefskocken
 

                   Min middag  = Mums
 
 Hoppas ni har haft en fin Torsdag / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har ett soffbord om de behöver. Kram

Svar: Ok
Mms Sandra och fråga
Kram
Maria Höglund

2016-04-14 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0