Valborg.

 
I dag är det Valborg, vi skulle egentligen på fest i Djursholm men vi hoppar det , Inga Pengar för massa utsvävningar + att vi vill vara hemma med Sune när det ska skjutas fyrverkerier här uppe vid brasan.
 
Dom stora är ju utflugna och Kalle ska till Uppsala med grabbarna.
Jag blir alltid nojig när han ska i väg men ändå gnäller man att han mest sitter vid datan hahaha  dubbelmoral.
Eftersom vi är nyktra i dag så är det bara att åka till Uppsala och hämta honom om något händer.
 
Jag tror jag ska fixa på min balkongsdel i dag och kanske sitta i solen ett tag om den behagar kika fram senare.
        önskar er alla en fin Valborg.
 
                    //  Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Borta bra men hemma bäst:)
Ha en härlig kväll nu! Kram Therese

Svar: ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2016-04-30 @ 17:25:47
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0