Ikea, lampa & kalops

Hej finingar

En kul dag på Ikea med ungdomar och en kollega.
En ungdom köpte ungsformar mm till sitt boende
En annan ungdom behövde en papperskorg och så köpte vi 2 vaser till jobbet

Jag köpte en lampa, jag är så jäkla less på min maskros lampa som jag haft så nu köpte jag en ny och så köpte jag en ram till min tavla och ljus

Självklart käkade vi på Ikea , den klassiska köttbulle tallriken 🍴 och så vart det glass👍

Jag köpte den här svarta lampan , den gjorde sig bättre än den vita!!

Tyvärr hade jag inte råd att köpa mer i dag men jag vill verkligen ha en förvarings hink till vår hundmat och så hittade jag en skit snygg ljuslykta som jag måste ha och framför allt så behöver jag en matta till vardagsrummet
Just nu ligger det en fruktansvärt ful lila tras matta på golvet ( se bild) jag ska kolla om jag hittar något på rusta nästa lön , Ikea hade inte direkt någon i min prisklass som tilltalade mig 😀

När jag kom hem gjorde jag en jätte kastrull på kalops , Ica har extrapris på grytbitar vilket är perfekt att göra kalops på
Nu ska jag strax ut med Sune

Love / Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0