Jobb

Hej
 
I morse vaknade jag oförskämt tidigt. 04.30, Jag kunde inte somna om så vid 7.15 tog jag en promenad mot jobbet för att lämna post och checka läget.
 
Nu börjar vi närma oss höstterminen med start på Måndag.
 
Jag har haft jobb tankar hela dagen, saker som jag funderar på och som jag vill ha ändring på osv.
Vi ska  Bla. börja terminen  med ett nytt schema  .
 
När jag väl börjar snöa i väg med mina tankar så kan jag inte släppa det riktigt och då brinner hjärnan, Jag måste nog bolla lite med min chef.
 
 
 
 
Annars da ?
Lite tvätt, ett möte och en snabb date med min Mäzzi.
Max har äntligen rakat av sig sitt så kallade skägg och jävlar vilken snygg son jag har ........
 
Max har varit på intervju kommunhuset i dag , han ska också börja som kontakt person till en pojke,,,,,,,,,
kul.
Vi fick samma chef på kommunen.. Vilket är bra för hon är så jäkla trevlig.
 
Nu ska jag fixa lite i köket, vid 21.30 kommer Kalle hem från jobbet. (ICA)
Kalles sista dag på Ica blir den 31/8
Tyvärr hade dom inte behov av timanställda i höst som det ser ut nu så Kalle måste leta sig efter ett nytt extra jobb . Trist då han trivs där......
Vet ni någon butik som söker extra folk i söderort så hojta.......
Kalle börjar i skolan igen den 24/8
Han går in på 3:e året på Ekonomi Ekonomi linjen och det är dags för studenten nästa sommar. Herre jävlar vad åren går.
Bla Bla Bla
 
       Önskar er en fin Torsdag kväll // Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0