Lista på 14 frågor.

1. Har du något smeknamn?

Henning säger Älskling, annars IA eller Majsan

2. Har du något konstigt du alltid behöver göra?

Bädda rent varje dag

3. Andra måsten?

Dusch, doftvax, tandtråd och parfym

4. Några lyxvanor?

Nej, inte råd just nu

5. När ingen ser, vad gör du då?

dansar till hög musik

6. Vad stör du dig på hos andra?

slöa och långsamma människor och folk som luktar illa

7. Vad är din sämsta sida?

Att jag sällan kan ta det lugnt och att jag är lite för rakt på sak

8. Vilken sida av sängen sover du på?

Hemma så är det på  höger sida om man står framför sängen,

9. Vad gillar du för filmer?

drama och komedier

10. Gråter du ofta?

Ja , alldeles för ofta

11. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv?

vet inte, det får kanske någon annan berätta för mig, inte vad jag vet

12. Vad sjunger du när du står i duschen?

sjunger inte om jag inte har musik i bakgrunden för då kan jag sjunga med texten

13. Vad önskar du dig mest just nu?

Lite bättre ekonomi och en ny soffa och att 3:an för Kalle ska bli bra

14. Vilken maträtt är din favorit?

Snitzel

 😀


Kommentarer
Postat av: Tina

Bra lista:)

2016-09-02 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0