Middag

Varning för bilden , den ser så där äcklig och fet ut som det är men den är också så där äckligt god som bara sån här mat kan vara

Hamburgare och pommes och massa ketchup och senap
Mumma

Självklart är det ost på burgarna 🍴🍴

I dag har det mest varit lugnt , kollat lite tv och små pulat , i morgon bitti så tänkte jag gå förbi villan en snabbis innan jag ska på ett möte kl 11.00

Jag är fortfarande inte på top , jag är sjukt trött hela tiden .......

Men jag får ju mina toppar och dalar så jag är van

Önskar er en fin onsdag kväll / IA ❤️


Kommentarer
Postat av: Therese

Själv äter jag havregrynsgröt hahahaha
Men det där är godare!
ha en fin dag, hoppas du mår bättre snart! Kram Therese

2016-08-18 @ 08:40:43
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0