Min kväll

Hej på er 😀
En lugn och skön kväll, mest kollat tv 😀
Till middag vart det hamburgare & spagetti , jag kan verkligen längta efter spagetti

I morgon har jag en del att fixa
Jag ska byta ett par örhängen som gick sönder innan jag ens använt dom , köpa present till saga , ska på hennes födelsedags fest på lördag ute i Vaxholm !
Gå på bolaget mm.

Jag kommer ta färjan till Vaxholm på lördag , det känns lite extra lyxigt ⛴⛴

Kalle jobbar , i går kväll slutade han kl 21.15 men när han skulle gå hem höll några chefer på Ica på att riva ett rum och Kalle erbjöd sig att hjälpa till, det slutade med att han kom hem 01.15 och sen skulle han duscha och käka så han fick bara sömn mellan 02-07
Trött kille 💤
I kväll slutar han 21.15 igen
Väntar in honom och surrar lite innan jag ska lägga mig

Nu säger jag natt natt / IA


Kommentarer
Postat av: Annica

Det ska bli mysigt på lördags ❤️

2016-08-25 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0