Min onsdag

Hej folket
Hur mår ni ??

Jag har precis kommit hem från Max och Sandra , jag var uppe en snabbis och surrade lite och lämnade lite av min grönsakssoppa ( morot & lök)
Jag vet att dom älskar den 🍴

En bra dag på jobbet med massa motion och god mat , jag gick till jobbet
2.1/2 km
Sen tog jag och en ungdom en promenad på 6 km
Sen gick jag hem 2.1/2 km

1,1 mil

Men vad gör det när man smockat i sig god lunch , våffla och middag och lite av däremellan

Jag lagade god lunch på jobbet , jag gjorde en tomatsås på lök, vitlök, buljong, rivna morötter, majs och massa kryddor
Sen stekte jag köttbullar och la i såsen
Och serverade med spagetti

Mumma

Hemma vart det min goda soppa , någon vill ha receptet , jag lägger ut det i morgon

😀
I dag började Kalle skolan , en trött kille som bara sov 2 timmar i natt , kanske inte så smart då det är både skola och jobb till 21.15 i kväll
Kalle fick sin lön i går , jävlar vad han tjänar bra på Ica , killen fick över 14000 i lön
Nice
Han får köpa något fint till sin mamma 😀

Puss och kram på er// IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0