Och där med basta, där kan du stå.

 
 
     Hey !
 Fått massa gjort i dag med, ärenden hit & dit.
 
Jag hann även förbi Sandra och hämtade min väska som jag beställt
 
 
      Tack Zäzzz .
 
Jag märker mer och mer att jag drar mig åt hippie och bohem stilen när det gäller kläder, väskor och örhängen. Tycker det e slappt och  ur snyggt
 
Annars da :
Nu ska jag fixa lite här hemma för i kväll ska jag inte göra ett smack, jag är solokvist då grabbarna ska på bio.
Jag kollade min almanacka nu, dom ända kvällarna jag inte har något bokat är i kväll och nästa
Torsdag den 11/8  men sen är det plattan i mattan hela Augusti ut ......
 
             Nä nu ska jag sätta lite fart / Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0