Remiss hos dr

I dag hade jag tid hos min dr på vc , min dr är fransman ( Benoît ) och är helt suverän
Han verkligen bryr sig 💜

I dag var jag där för att diskutera min häng buk
Jag bad honom att skriva en remiss för buk plastik!!
Vi satt och prata nästan 40 minuter om alla mina besvär både fysiskt och psykiskt
Sen tog vi blodtryck och prover och sist men inte minst så togs det massa bilder ( usch) ångestattack typ när någon ska titta på mig naken)
Sen mättes buken

Han berättade att remissen skickas till en plastik enhet i Solna , där tas ett beslut om vem som får komma på konsultation eller vem som får avslag 😩😩

Enligt min dr så hade han gjort 4 remisser dit till olika patienter och 4 av dom fick avslag så oddsen är inte till min fördel lät det som, dom är tydligen skit hårda

Jag måste i alla fall försöka , detta är min 2:a ansökan

Den första ansökan gjorde jag år 2000
(16 år sen )

Här nere kommer en före och efter bild på en bukplastik

Stor skillnad ,

Tänk bara att kunna ha ett par snygga jeans och en topp !!! slippa att ha stora långa tröjor jämt 😔😔

Ja nu är det bara vänta och se

Kram på er // IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0