Solarium

Asså vad beror det på ???
 
Jag kanske solar solarium 2 ggr per år och varje gång blir jag typ dålig och känner mig sjuk efteråt.
 
Jag tänkte att jag tar en solning onsdag + torsdag för jag är så jäkla blek på benen och jag ska ha kort klänning på Lördag.
 
Sagt & gjort så tog jag 10 min i går. Super skönt
 
Hem och tog en sval dusch och kröp ner i ny bäddad säng.
 
Sen kommer det.
 
Halsen börjar klia och känns tjock och man känner sig lite mosig...... INTE BRA
Jag kommer alltså INTE sola i dag. Jag får ha fläskvita ben.........
 
Varför blir det så här ?   är det fler som känner sig dåliga efter solning ??
 
Detta gäller endast solarium för min del, det är så jäkla synd för det är så skönt att sola.
 
Kalle var borta i natt, dom var hemma hos vippe och parta lite, han trillade in kl. 6 i morse, Jäkla unge. kan han inte tänka på att jag sover keff när han inte är hemma, trött tjej i dag
 
Nu segar jag i soffan men måste röra mig mot jobbet senast om en kvart.
                    KOM IGEN NU MAJSAN...
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Brun utan sol? :)

Svar: Tack. tycker det e lite svårt att få jämt kram maria
Maria Höglund

2016-08-11 @ 12:18:14
Postat av: Anonym

En som jag kan rekomendera är st tropez brun utan sol mousse, använder bara den. Skummet är brunt så man ser exakt vart man har applicerat och man får en naturlig brun färg och inte de orangea man jämt brukar få av andra. Flaskan är ganska dyr men håller väldigt länge. Kostar 500 i butik men finns på internet för 300

Svar: Tackar
Maria Höglund

2016-08-12 @ 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0