23:e Dec

Hej godingar 


Hur mår ni i  julstressen ? 

Jag är klar med Allt !  Nä förresten 
2 timmar kvar i tvättstugan men annars
Allt handlat
Köpte de 2 sista julklapparna i dag
Gjort den maten vi ska ha
Bl.a. Köttbullar och revbensspjäll och kokat ägg till Ägghalvorna 

Jag har dukat med vit linneduk och jag har hällt upp ett jättefat med godis 
Städat mm
Trött tjej nu , jag tänkte sova en timme efter tvättis  och dagens bästa är ju såklart Victoria secret fashion show i kväll kl 20
Det missar jag aldrig 
Whooo va kul 

Ha det bäst och va rädd om varandra i jul och tänk på att det är barnens dag 


Skit i alkoholen 👏👏

// Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Stephanie Sandén

Åhjjj vad mumsigt och sååå mycket mat 😍 kan tänka mig ni hade jätte mysigt igår tillsammans och med så mycket gott! Tänker på dig min vän!! Stor kram 💗

2016-12-25 @ 11:19:47
URL: http://ickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0