6/12 & julprat

      Hej
 
tänkte bara kika in och säga Hej
Jag har väl inte direkt något att blogga om, För det är ju inget speciellt som händer
 
Jobb
handla
mat
sova
jobb
handla
mat
sova
 
Pissa trist.
 
 känner  mig lite småstressad över julklapparna. Har endast köpt 2 st. och resten kommer jag få köpa när lönen kommer innan jul, nu måste bara komma på vad som ska köpas ??  .....Lite tur har jag för vi köper nästan inga paket men något mer vill jag nog köpa annars blir julklappsöppningen under 5 minuter hahaha.
 
matlistan inför jul e klar och den e oxo väldigt lätt
 
köttbullar
rödbetssallad
skinka
potatis
ägghalvor
prinskorv.
 
.............................................
 
                                            Dagens bästa kille är
 
 
                                     Jag totalt älskar Marcus
 
                                            Dagens vill ha....
 
 

                                          Jag vill ha en TAX
 
       Nu är det dags för sista promenaden med Sune sen natt natt.
        Peace Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0