Bloggläsare

 
          Hej mina fina bloggläsare
 
Jag har mellan 70-80 läsare varje dag och det låter inte mycket med tanke på proffsbloggarna men för mig betyder ni mycket bara så ni vet....
Jag vill ge lite extra kärlek till er i dag och ännu lite extra till Susse och Jossan.....
 
 
  Önskar er alla en fin 3:e advent och en God Jul och ett gott nytt år
  
Min blogg är ju som sagt först och främst en dagbok, en sida som mina barn alltid kan gå tillbaka och läsa
och jag själv  kan gå tillbaka såklart och kolla minnen.
 
men ni är ju en också en stor anledning till varför jag fortsätter att blogga...... Glöm inte det
 
         Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Mysig tredje advent på er med 😘

Svar: Tack ❤️
Maria Höglund

2016-12-11 @ 14:23:56
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Jossan

Åå gulliga dig Maria!😘 Tack för att du bloggar! Och trevlig tredje advent till er också!✨❤️ Kram!

Svar: Tack Jossan ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2016-12-11 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0