En underbar jä...la jul

Hej 

Jag har haft en supermysig kväll uppe hos Max ( Sandra var på Kent konserten)
Jag vart bjuden på middag och vi fikade och kollade på en julfilm 
Vi mös ner oss i soffan och skrattade gott till den tragikomiska filmen med Maria L och Robert G 

Den innehöll bl.a. 
Sverigedemokrat
Bögar
Blattar
Muslimer
Insemination
Otrohet 
Ja en jävla jul helt enkelt 

Jag tyckte den var bra



Verkligen super Nice kväll 


Nu myser jag med älsklingen i soffan 

Vi får se vad vi hittar på i morgon 😀

Det känns som om dom Flesta köper julklappar denna helg men inte vi! 

Jag väntar in lönen innan det blir aktuellt men något ska vi väl hitta på ändå 
Kanske tvätta bilen , det behövs verkligen just nu , såååå skitig 

Jag ställer den bara här utanför och dammsuger av den och torkar ur den 

Nu säger jag god natt
// Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0