Galen dag

Hej 

En helt galen men bra dag
Jag lämnade hemmet kl 11 och satte mig i soffan nu kl 20.30 

Varit i Haninge c
Busstränat och hängt med en ungdom på eftermiddagen 
Sen handlat hem  !

Sen har vi haft fullt hus här med grabbarna från Kalles UF:s grupp

Ung företagare ( klass jobb) 

I dag har dom fixat med kartongerna som produkterna ska ligga  i .

Det är flera företag som tycker deras idé är bra så dom har ställt upp och sponsrat med flera saker! 

Ett företag i Borås sponsrade dom med kartonger
Ett stort företag som också jobbar med tv 4 kommer göra deras logga 

Kul 


Dom jobbade lite sen käkade alla tacos här plus lussebullar och pepparkakor

Mysigt 

När dom gick hem startade jag operation avfrostning av frysarna och det var inte en dag för tidigt 
Satan va is 
Det tog ett tag men nu är det rent och uttorkat och snyggt organiserat i frysen 
Plus att det vart avtorkat under frysarna 

Nice 


Här har jag kommit halvvägs 👍


Nu ska jag umgås lite med
Gubben , han är trött på mig som aldrig sitter med honom 

//  Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0