Jag & Älskling

Alla gifta, förlovade eller som är i ett förhållande – om ni orkar så gör denna lista och sätt detta på din status på FB eller på din blogg, och du -svara ärligt! 😉

 

Vem är äldst? Henning, det skiljer 4 månader

Gick ni i samma skola? Nja, när jag kom till Skogås  åkte han ut från Skogås skolan och jag tog plats men H var ofta där så vi höll koll på varann

Vem tog första steget? Henning, det var när vi var 14 år och hade varit på vår första biofilm, när vi skulle skiljas i Skogås efter filmen så fick jag Kyssen med stort K.

Vem är mest känslig? Jag är det helt klart.... lider av sjuk empati

Vem har sämst humör? Henning helt klart, humörsvängningar och lätt irriterad men det går snabbt över (ibland)

Vem snackar mest? Oj, Det är vi nog lika bra på..

Vem är mest social? Jag  men H var lika social som mig förr ,  men det har förändrats med åren.

Vem har sjukast humor? Båda har lika sjuk humor.

Vem är mest envis? Henning alla gånger

Vem somnar först? Jag men vi har helt olika sov vanor.

Vem vaknar först? Henning

Vem gråter mest? Jag.

Vem sa, jag älskar dig, först? tror det var Henning för han sa alltid att jag hade så svårt att säga det i början av vårt förhållande.

Vem är mest rörig? Henning, fast ingen fara..

Vem är den bästa chauffören? Henning såklart, jag har inget körkort och H är grym

Vem lagar godast mat? Henning då det är mer avancerad mat och han e bättre på såser. Annars jag.

Vem är mest romantisk? Skulle nog säga Jag

Vem skulle klara sig längst tid på en ö? Henning helt klart, jag e pipig

Vem skulle vara först framme och hjälpa en gammal dam i nöd? Vi båda är duktiga på sådant

Vem skulle passa bäst som statsminister? Vi båda skulle bli bästa och OJ vad vi skulle förändra allt skit som pågår i Sverige. 

Kommer din andra hälft att hålla med om vad du svarat? Eh jag tror det... haha

 

 Peace...

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha vilken kul lista! Den snor jag :)
Kram Therese

2016-12-15 @ 14:47:59
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0