JUL Ångesten

Hej och god morgon
 
I dag kommer jul ångesten
 
Jag får den när allt känns slut liksom, juldagarna är över och man ba  vad hände liksom ?????
 
man känner att man kanske inte gav tillräckligt på julen och nu när julen är  över så kommer det vara tomt på kontot hela Januari .  Nu väntar den torraste månaden ever.
 
H är sjukskriven så det är mindre lön in och Alla julklappar kostade och då köpte vi inte jätte mycket i år,  julmat, godis och dricka kostade, resan till mamma kostade, och framför allt kommer nyår kosta på hotellet, det är en dyr historia men vi har inget val mer än att fly helvetet för Sunes skull och en satans massa räkningar som ska betalas i morgon.
Usch  , trött på allt.
 
 
så hej nudlar och depp
 
 
 
                         Är Julen värt detta egentligen ????? 
 
 
          
 
   Nästa jul kanske man ska fly den hysteriska julhandeln , men då återstår frågan.
    Vad gör man av Sune ?
 
 
 Och vikten ska vi inte prata om, What a fuck,,,,,
tjockare än tjockast.
 
 Men det är bara att gilla läget, jag kommer INTE avlägga några nyårslöften, har jag inte klarat av att gå ner i vikt på 10 år så kommer jag inte göra det nu.
Jag e fan sämst i världen ...
 
         Ha det bäst //  Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0