Juldagen

Hej vänner
Min julafton var helt  i min smak, perfekt, okonstlat och osminkat. samma tofs i året på morgon som på kvällen, världens skönaste mysdress hela dan + varma tofflor. (mysdressen var en julklapp)
sällskap av mina underbara barn, mat, ingen alkohol,  godis och bra filmer Bla såg vi Husdjurens hemliga liv
 

 
Vid 22 tiden köp jag ner i sängen med ett behagligt lugn i kroppen. Tack Julen 2016
 
Nu är kl. snart 8.30, Jag ska strax åka förbi jobbet och sen åker jag direkt mot T-centralen och tåget mot mamma i Flen. Jag blir där tills i morgon kväll.
 
          5 år gammal bild.
 
Lägger upp lite bilder när jag hinner......
 
   Ha en fin juldag // Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0